عزیزانم هنگام نشستن, بزرگان و ریش سپیدان را بر خود مقدم بدانید.(کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
اطلاعیه ی سایت

دانلود برنامه اینترنت سکوریتی ای وی جی AVG Internet Security

برنامه امنیتی در اینترنت ای وی جی AVG Internet Security v17.9.3040

گشت و گذار در اینترنت یکی از اصلی ترین کارهای روزمره ای است که این روزها افراد انجام می دهند. همانطور که می دانید این روزها در کنار گشت و گذار اینترنتی به یک منبع درآمد برای بسیاری از افراد نیز تبدیل شده است و همین امر اهمیت اینترنت و وبگردی را بسیار بیشتر افزایش داده است. اما نکته ای که در این میان معمولا توجه کمتری نسبت به آن می شود حفظ امنیت  در هنگام وبگردی است. باید مراقب باشید که در هنگام وبگردی ابزارهای جاسوسی یا بدافزارهای مختلف باعث ایجاد مشکل برایتان نشوند.

 

کمپانی ای وی جی به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های سازنده برنامه های امنیتی هرساله با عرضه دو نسخه اینترنت سکوریتی و آنتی ویروس برنامه خود، کاربران خود را در برابر خطرات مختلفی که در اینترنت وجود دارند حفظ می کند. این بار در سافت پی سی جدیدترین نسخه اینترنت سکورتی شرکت ای وی جی با نام AVG Internet Security را برایتان آماده کرده ایم که امکان حفاظت از تمام جوانب شما در هنگام وبگردی را خواهد داد.

نرم افزار امنیتی AVG Internet Security قادر است تا امنیت شما را در هنگام وبگردی به صورت کامل تامین نماید. این نرم افزار قدرتمند دارای دو بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection بوده که در هنگام آنلاین بودن و گشتن در صفحات وب، قابلیت حفظ امنیت برای کاربران را خواهد داد. به این ترتیب شما در برابر هرگونه خطر انلاین مانند وجود هکرها یا سرقت شدن اطلاعات داخل کامپیوتر و لپ تاپ خود ایمن خواهید بود. این نرم افزار پیش از بارگذاری صفحات وب امنیت آنها را مورد بررسی قرار می دهد تا در صورت وجود هرگونه مشکلی در این صفحات آنها را به شما اطلاع داده تا از وارد شدن به صفحات اینترنتی که مشکل دارند، از آلوده شدن سیستم شما جلوگیری به عمل آید. در ادامه قابلیت های نرم افزار AVG Internet Security را به صورت کامل مورد بررسی قرار می دهیم.

AVG WiFi Guard: این قسمت در نسخه جدید برنامه اینترنت سکوریتی ای وی جی گنجانده شده است. در نسخه جدید کمپانی ای وی جی از آن جهت که استفاده از اینترنت وای فای در سالهای اخیر بسیار افزایش یافته است برای آن که امنیت این دسته از کاربران ای وی جی این بخش را اضافه کرده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربران است، تامین شود.

AVG Anti-Rootkit: در این قسمت برنامه قادر است تا تمام ابزارهای جاسوسی که به صورت مخفیانه از سیستم شما استفاده می کنند را غیر فعال می کنند. به این ترتیب هیچ شخصی امکان جاسوسی شما را نخواهد داشت و به عنوان یک ضد هک می توانید از آن استفاده کنید.

AVG Do Not Track: این بخش که بسیار پر کاربرد هم می باشد امکان ردیابی در اینترنت را ناممکن است. با کمک این ابزار تمام ردپاهای به جا مانده در اینترنت از شما پاک خواهد شد و هیچکس به آنها دسترسی نخواهد داشت و هیچ شخصی نخواهد فهمید که چه سایتی را باز کرده اید یا چه رمزهایی را وارد کرده و یا حتی چه کلماتی تایپ کرده اید.

Anti-Spyware: قادر است از فعالیت های جاسوسی و همچنین وارد شدن انواع جاسوس افزارها به کامپیوتر و لپ تاپ جلوگیری نماید. این ابزار به کامپیوترتان این قابلیت را خواهد داد تا بتواند در برابر هرگونه جاسوسی شکست ناپذیر باشد.

بخش فایروال: مهم ترین بخش این نرم افزار همین بخش فایروال یا دیواره آتش است که امنیت همه جانبه کاربران را در اینترنت فراهم می کند. به طور قطعی می توان گفت که نصب داشتن یک برنامه دیواره آتش در اینترنت یکی از واجب ترین بخش ها می باشد که حتما باید توجه ویژه ای نیز به آن بشود. با نصب کردن برنامه AVG Internet Security در کامپیوتر خود می توانید به یک فایروال قدرتمند نیز دسترسی داشته و از امکاناات آن استفاده نمایید.

1 لایک
چه امتیازی می دهید؟
0 تا کنون ثبت شده است

صحیح وارد نمایید. *