سعادت عادت است آنرا پرورش دهید.
مطالب پیشنهادی
اطلاعیه ی سایت

دانلود برنامه پخش کننده وی ال سی VLC Media Player

نرم افزار پخش فیلم آهنگ وی ال سی برای کامپیوتر VLC Media Player v3.0.0

VLC Media Player یا پخش کننده وی ال سی به عنوان یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای پخش کننده فایل های صوتی و تصویری شناخته می شود که یکی از رقایب اصلی برنامه کا ام پلیر نیز به حساب می آید. با استفاده از این نرم افزار می توانید اکثر فرمت های صوتی و تصویری را در کامپیوتر خود پخش کرده و از اجرای آنها لذت ببرید. امکان پشتیبانی از زیرنویس با زبان های مختلف از جمله زبان فارسی، از قابلیت های برنامه VLC Media Player می باشد که با کمک آن می توانید انواع فیلم های زبان اصلی را با زبان دلخواه خودتان به صورت زیرنویس شده، مشاهده کنید.

 

یکی از اصلی ترین نکات در مورد برنامه وی ال سی مدیا پلیر ، اوپن سورس بودن آن می باشد. به این ترتیب شما می توانید با دریافت کدهای برنامه از سایت سازنده، انها را به صورت دلخواه تغییر داده و تغییرات دلخواهتان را در برنامه ایجاد کنید. این امکان برای کاربرانی که به دنبال سفارشی سازی بیشتر هستند، گزینه ای بسیار مناسب خواهد  بود.

نرم افزار VLC Media Player اکثر فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند و با کمک ان قادر خواهید بود بدون نیاز به نصب کدک های مختلف بر روی ویندوز خودتان امکان پخش بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری را داشته باشید. از این نرم افزار همچنین می توانید برای پخش کردن فیلم هایی که به صورت ناقص از اینترنت دانلود کرده اید نیز استفاده کنید. VLC Media Player قادر است تا این فیلم ها را بازسازی کرده و انها را به صورت کامل نمایش دهد.

برنامه وی ال سی مدیاپلیر دارای ظاهر زیبایی نیز می باشد. رنگ بندی جذاب و دیدنی این برنامه یکی از نکاتی است که به طور حتم باعث جلب توجه شما خواهد شد. این نرم افزار قدرتمند با امکانات بسیار عالی و پیشرفته خود می تواند به عنوان نرم افزاری کامل برای پخش کردن فایل های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه می توانید نرم افزار را با لینک مستقیم از سایت سافت پی سی دریافت کنید.

1 لایک
چه امتیازی می دهید؟
امتیاز 2.50 ( 2 رای )
0 تا کنون ثبت شده است

صحیح وارد نمایید. *