به زبانت اجازه نده که قبل از اندیشه ات به کار افتد.
مطالب پیشنهادی
اطلاعیه ی سایت

برنامه دانلود فیلم از یوتیوب YTD Video Downloader

دانلود فیلم های آنلاین سایت یوتیوب با YTD Video Downloader Pro v5.9.4.1

شاید بارها برایتان پیش امده باشد که قصد داشته اید فیلمی را که آنلاین است یا فیلمی که در سایت یوتیوب وجود دارد را دانلود کنید اما متوجه شده باشید که امکان دانلود کردن این فیلم وجود نداشته و گزینه ای برای دریافت آن در دسترس نیست. در این صورت شما باید از برنامه هایی که برای دانلود کردن از سایت یوتیوب یا دیگر سایت های مشابه عرضه شده اند، استفاده کنید. برنامه YTD Video Downloader یکی از  همین نرم افزارها می باشد که با کمک آن می توانید به سادگی از سایت یوتیوب دانلود کنید.

برنامه YTD Video Downloader امکان دانلود کردن ویدئوهای سایت یوتیوب را در ویندوز به کاربران می دهد. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا ویدئوهایی سایت یوتیوب را به فرمت دلخواه تبدیل و سپس آن را دانلود کنید. این برنامه امکان تبدیل کردن مستقیم فایل های ویدئویی به فرمت های مختلف برای دستگاه های موبایل، آیپد، ایپاد، ویندوز، تبلت و … را می دهد. یعنی شما می توانید به صورت مستقیم با توجه به دستگاهی که در دسترستان است، فرمت دلخواه را انتخاب کرده و آن را استفاده کنید. بعد از انتخاب کیفیت و فرمت دلخواه عملیات تبدیل را به صورت انلاین شاهد خواهید بود و تنها با یک کلیک می توانید فیلم را دانلود کنید. البته امکان دانلود کردن فیلم ها با فرمت mp3 در حالت صوتی نیز برای کاربران وجود دارد.

YouTube Downloader allows you to download videos from YouTube, including HD and HQ videos, Facebook, Vevo, and dozens of other video sites and convert them to other video formats. The program is easy to use–just specify the URL for the video you want to download and click the Download button. The program also allows you to convert downloaded videos for iPod, iPhone, PSP, Cell Phone, Windows Media, XVid and MP3, or play video that you have previously downloaded or converted.

0 لایک
چه امتیازی می دهید؟
0 تا کنون ثبت شده است

صحیح وارد نمایید. *