عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.
مطالب پیشنهادی
اطلاعیه ی سایت

دانلود بازی Prototype 2 برای PC

دانلود بازی Prototype 2 برای PC

دانلود بازی کامپیوتر Prototype 2 در نسخه SKIDROW

نسخه کامل بازی در 11 گیگابایت + CorePack در 3.8 گیگابایت

Prototype 2 Pc Game Skidrow + CorePack

دانلود بازی Prototype 2 برای PC

Prototype 2 نام یک بازی قدیمی ولی حرفه ای از سال 2009 می باشد که دارای یک گیم پلی متفاوت برای اجرا می باشد. در این بازی داستان بازی شاید به صورت حرفه ای مورد بررسی قرار نگرفته باشد ولی گیم پلی و ویژگی هایی نظیر گرافیک بازی سبب شده تا امروز نسخه تست شده بازی را برای معرفی آماده کنیم. نسخه دوم این بازی از همان راه و روش نسخه 1 آن استفاده می کند که برای کاربرانی که این بازی را انجام داده باشند قطعا مفید خواهد بود. این بازی نیز مانند بازی هایی که در سال 2017 طراحی شده اند داستان اینده زمین را بازگو می کند که این بار ویژگی های متفاوتی را از سال 2009 مشاهده خواهید کرد.

در نسخه دوم بازی Prototype 2 کمپانی سازنده ریسک نکرده است و روند بازی نسخه یک آنرا قرار داده است ولی این بار با یک محیط جدید و گیم پلی نسبتا متفاوت تر که این ویژگی جدید بازی محسوب می شود. بعد از اجرای بازی شاید شما نیز حس یک بازی دی ال سی را داشته باشید که این بار در نسخه جدید آنرا تجربه خواهید کرد. داستان بازی به گونه ای می باشد که مطمئنا حس شما و نظر شما را جذب خود خواهد کرد که داستان نسبتا خوب آن می تواند پاسخ دهنده تعداد زیادی از این سوالان و ابهامات باشد که نسبت به آن چه در ذهن دارید جواب دریافت خواهید کرد.

داستان بازی Prototype 2 در واقع از شهر نیویورک آغاز می شود که این بار یک ویروس جدید میان مردم رواج پیدا کرده است و مردم عادی را به یک هیولای ترسناک و قدرتمند تبدیل می کند که بعد از شیوع این ویروس تمام ارتش وارد عمل شده اند و مناطیق مختلفی را مد نظر دارند ولی در این بین منطقه هایی هستند که چندان امنیتی ندارند و شما این بار در نقش ” جیمز هلر ” وارد بازی می شوید که برای مبارزه با این هیولا ها باید به منطقه های مختلفی سفر کنید و با دشمنان مختلفی در سطح های متفاوت مبارزه کنید.

طراحی گرافیکی بازی توسط Titanium 2 بوده است که تصمیم بر این شده بود تا در نسخه دوم بازی گرافیکی بهتر در بازی اعمال شود که این ویژگی به خوبی اجرا شده است ولی شاید گزینه ای که باعث شود تا این نسخه از بازی ویژگی های بهتری را از سمت کاربران داشته باشد محیط و گیم پلی آن می باشد که روش های مبارزه به صورت جدیدی بهینه شده اند و دیگر شما با روش های قدیمی مبارزه نخواهید کرد و این یکی از ویژگی های بارز بازی Prototype در نسخه 2 آن می باشد.

بازی Prototype 2 دارای محیطی به صورت HD می باشد که این محیط HD در یک محیط شبیه سازی شده 3 بعدی قرار دارد که این مورد باعث می شود تا کاربر در حین بازی یه چشم گوشه ای به قسمت های دیگر هم داشته باشد و در حین حمله دشمنان بیشتر قابلیت عکس العمل ان را داشته باشد. این محیط 3 بعدی بازی با یک صدای زیبا شبیه سازی شده است که در هر بخش از بازی می توانید صدا های مخصوص به آن ثانیه را بشنوید و از یک سیستم از پیش تعریف شده فاصله بگیرید و حس بهتر و بیشتری را از بازی دریافت کنید. بازی دارای صحنه های ترسناکی می باشد که برای افراد زیر13 سال مناسب نمی باشد.

در ضمن درست است که بازی در سال 2009 طراحی شده است ولی ویژگی های محصر به فردی را دارا می باشد که در بازی های سال 2017 هم هنوز مشاهده نکرده اید. در کل می توان این بازی را برای افرادی که بازی های جنگی را دوست دارند یک گزینه مناسب دانست.

منبع : سافت پی سی ( اختصاصی )

Prototype 2 cover

سیستم مورد نیاز :

  • OS: Windows® XP / Vista / 7
  • Processor: Intel Core 2 Duo 2.6GHz, AMD Phenom X3 8750
  • Memory: 2 GB RAM
  • Hard Disk Space: 10 GB
  • Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GT with 512 MB RAM, ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM
  • DirectX®: 9.0C or later
  • Sound: Any DirectX 9 compatible Sound Card
  • Supported Input Devices: Keyboard, Mouse, Xbox 360® Controller

سیستم پیشنهادی :

  • OS: Windows 7
  • Processor: Intel Core 2 Quad 2.7 GHz or better, AMD Phenom II X4 3 GHz or better
  • Memory: 4 GB
  • Video Card: NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) or better, ATI Radeon HD 5850 (1GB) or better

 

4 لایک
چه امتیازی می دهید؟
امتیاز 4.33 ( 6 رای )
0 تا کنون ثبت شده است

صحیح وارد نمایید. *