انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند. (کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
اطلاعیه ی سایت

دانلود SimCity BuildIt 1.34.1.95520 بازی شبیه ساز شهر سازی سیم سیتی اندروید

دانلود بازی اندروید SimCity BuildIt v1.22.1.73386 بازی شهر سازی اندروید

SimCity BuildIt نام یک بازی اندرویدی بسیار جذاب که در سبک استراتژیکی می باشد. SimCity BuildIt ساخته کمپانی نام آشنای ELECTRONIC ARTS یا همان EA Games می باشد. این بازی پر طرفدار توانسته امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کند و نزدیک به 100,000,000 میلیون بار دانلودی داشته باشد. جالب است بدانید که بازی توانسته نظر بیش از 3 میلیون نفر را نیز به خود جلب کند که بازی جهت اجرا نیازمند اینترنت می باشد.

SimCity BuildIt سری جدید از بازی های استراتژیک می باشد که شما این بار در جنگی و یا خونریری قرار ندارید. بازی کلش اف کلنز را که امروزه همه می شناسند در روش پیش روی خود شباهت زیادی به این بازی دارد یعنی شما باید شهر خود را بنا به سلیقه خود طراحی کنید و این در حالی می باشد که شما جنگی با کسی ندارید و باید مردم بیشتری را به شهر خود جذب کنید.

SimCity BuildIt دارای محیطی به صورت 360 درجه می باشد که این بار گیم متفاوتی در اختیار شما قرار گرفته است که بازی کاملا رایگان می باشد. محیط 3 بعدی بازی سبب خواهد شد تا روی جز به جز بازی مدیریت داشته باشید و در واقع در گوگل پلی در سبک های استراتژیک و مدیریت قرار گرفته است. صدای بازی نیز به نوبه خود مثال زدنی می باشد که آن نیز از بهترین ها طراحی شده است.

SimCity BuildIt به طور حتم روش مدیریتی شما را متفاوت خواهد کرد زیرا در بازی شما فضای زیادی را در اختیار دارید که در صورت پیشرفت این فضا برای شما کوچک خواهد شد که این در حالی می باشد که باید تمام ابزار و ساختمان ها را به صورت کاملا مدیریت شده طراحی کنید و اجازه ساخت ان ها را صادر کنید. بعد از مدتی که این بازی را انجام خواهید داد خودتان متوجه تغییرات خود خواهید شد.

اطلاعات مربوط به بازی SimCity BuildIt :

در بازی SimCity BuildIt شما باید مشکلاتی مبنی بر آتش سوزی و سرما و حتی ترافیک را حل کنید و برای آنها روش های مختلفی را در شهر پیاده سازی کنید. به طور مثال می توانید در سراسر شهر و جایگاه های مختلف ایستگاه های آتش نشانی را اعمال کنید تا در صورت اتش گرفتن جایی نیازمند ارسال نیرو به مکان های دور را نداشته باشید و یا مسیر های جدیدی را برای حل ترافیک طراحی کنید.

SimCity BuildIt به طوری شبیه سازی شده است که برق و آب نیز در شهر شما ضروری می باشند و برای مدیریت و هزینه های آنها باید راه کار های مناسبی را ارایه دهید. ساختمان ها و مغازه ها سبب خواهند شد تا در دریافت مردم به شهر خود مکان های گردشگری مناسبی را داشته باشید که حتی مغازه های خرید نیز در موفقیت شما تاثیر گذار خواهد بود.

بازی SimCity BuildIt دارای سیستم شبانه روزی و سیستم آب و هوایی مختلفی می باشد. که به طور منظم از شب تا صبح همگی به صورت حرفه ای در بازی پیاده سازی خواهند شد و حتی در سیستم آب و هوایی متنوع بازی می تواند شما را برای ساعت های طولانی سرگرم کند. بعد از اجرای بازی حواستان به ساعت هایی که بازی می کنید باشد 🙂

 

ویژگی های بازی SimCity BuildIt :

  • دارار سیستم اب و هوایی شبیه سازی شده به صورت حرفه ای
  • دارای سیستم شبانه روزی شبیه سازی شده حرفه ای
  • قابلیت کاوش در شهر خود به صورت 360 درجه
  • امکان طراحی ساختمان و مغازه های مختلف
  • امکان طراحی مسیر و جاده های متنوع
  • دارای مشکلاتی مانند ترافیک
  • گرافیک اچ دی و شبیه سازی
  • صدای جذاب

 

تغییرات جدید بازی SimCity BuildIt :

  • استفاده از بخش و آیتم های جدید + رفع اشکالات

 

ویژگی های نسخه مود بازی :

  • پول بی نهایت
  • دسترسی به تمام بخش ها
  • دوستان نسخه مود همیشه آفلاین اجرا شود.

 

 

 

0 لایک
چه امتیازی می دهید؟
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
0 تا کنون ثبت شده است

صحیح وارد نمایید. *