حوادث چون روزها سپری می شوند.
مطالب پیشنهادی
اطلاعیه ی سایت

دانلود Top Eleven 2022.22.1.1 بازی پرطرفدار مربی فوتبال تاپ الون اندروید

دانلود بازی اندروید Top Eleven 2018 v6.18 بازی مربیگری فوتبال اندروید

Top Eleven 2022– Be a Soccer Manager بازی اندروید مثال زدنی می باشد که از گوگل پلی به صورت رسمی به جهانیان شناخته شده است. این بازی که در بین بازی های برتر آنلاین نیز قرار دارد یکی از بهترین بازی های ورزشی است. در این بازی شما در نقش یک مربی فوتبال هستید و یک تیم سطح پایین را در اختیار دارید. حال با استفاده از مهارت های خود و پیاده سازی تاکتیک های مربوط به فوتبال می توانید این تیم ساده را به یک تیم حرفه ای تبدیل کنید و در دوران پیشرفت در لیگ های مختلف شرکت کنید و خودتان و تیم را رقم بزنید.

در این بین بازی Top Eleven 2022 – Be a Soccer Manager به شما اجازه می دهد تا بتوانید برای تیم اسپانسر تهیه کنید و یا لباس های آنان را بنا به سلیقه خود طراحی و سفارش دهید. بازی همچنین دارای بخش مربوط به نقل و انتقالات می باشد که با جمع آوری و مدیریت هزینه های خود می توانید بازیکنان بهتری را خریداری کنید. دانلود بازی Top Eleven 2022 – Be a Soccer Manager برای تمام گیمر ها گزینه ای مثال زدنی محسوب می شود که یکی دیگر از بخش های بازی اجرای مسابقات به صورت آنلاین با رقبایی از سراسر جهان می باشد که تمام وظیفه های مربوط به یک سر مربی به شما داده شده است که می توانید روی بخش های ضعیف تیم خود بیشتر کار کنید و یا یک بازیکن حرفه ای در آن پست را خریداری کنید تا نقاط ضعف تیم شما کاسته شود.

بازی Top Eleven 2022– Be a Soccer Manager دارای بخش های مربوط به آموزشی نیز می باشد که می توانید قبل از مسابقات پیش رو بازیکنان خود را گرم کنید و تاکتیک های جدید را به آن ها آموزش دهید. در کل طراحی این بازی به صورت بسیار خوبی صورت گرفته است که می تواند برای شما جذاب و یک بازی همیشه سرگرم کننده محسوب شود. دانلود بازی Top Eleven 2017 – Be a Soccer Manager برای اندروید می باشد که نیازی به دیتا جهت اجرای بازی نخواهید داشت.

Top Eleven 2017 – Be a Soccer Manager cover

 

ویژگی های بازی اندروید Top Eleven 2022 – Be a Soccer Manager :

  • امکان پیشنهاد دادن به بازیکنان در فصل مربوط به نقل و انتقالات
  • امکان ساخت استراتژی مخصوص به تیم خود برای مسابقات
  • دیدن مسابقات تیم خود به صورت زنده با سایر رقبا
  • امکان دریافت استادیوم های اختصاصی تیم خود با آیتم و امکانات بسیار
  • وجود چالش های بسیار در مسابقات برای سرمربی ها
  • شرکت در لیگ و جام های مختلف برای رقم زدن تیم خود و یا پیروزی
  • دریافت پاداش در صورت پیروزی در مسابقات
  • گیم پلی اعتیاد آور و سرگرم کننده
  • گرافیک و صدا گذاری عالی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها

 

تغییرات جدید بازی Top Eleven 2022 :

  • اعمال تغییرات سال 2022 در بازی + رفع اشکالات

 

بازی Top Eleven 2017 – Be a Soccer Manager در مارکت گوگل به صورت کاملا رایگان انتشار یافته است که امتیاز بازی 4.4 از 5 می باشد که این امتیاز از 3 میلیون نظر بدست آمده است که بدون شک یکی از بهترین بازی های آنلاین می باشد. این شاهکار توسط کمپانی بازی سازی Nordeus طراحی و انتشار یافته است.

 

 

2 لایک
چه امتیازی می دهید؟
امتیاز 5.00 ( 3 رای )
0 تا کنون ثبت شده است

صحیح وارد نمایید. *